Om det finns konton kopplat till e-postadressen kommer du få en lista på dessa till din e-post. Du kommer också få länkar till hur du återställer lösenordet för respektive konton.
Om du har tillgång till flera olika e-postadresser kan du skicka efter en lista för varje adress.
Om du tror att du har ett användarkonto kopplat till en e-postadress du inte längre har tillgång till kan du kontakta oss via Korrespondens. Uppge ditt namn och gärna också de mejladresser du tror att det kan finnas konton registrerade på. Om det gäller en organisation ska du uppge organisationens namn och FO-nummer.
Detta kan du göra själv:
Kontakta oss för att göra detta:
Kom ihåg att ett gruppkonto bara kan användas för att skapa en (1) ansökan. En ansökan räknas som skapad från den stund du klickat på Skapa ansökan, även om du inte fyller i något i ansökan eller skickar in den.
Detta kan du göra själv:
Kontakta oss för att göra detta:
Detta kan du göra själv:
Kom ihåg att hålla e-postadressen i användaruppgifterna uppdaterad. Använd gärna en mejladress som styrelsen@… eller kansliet@… som användarnamn i vårt ansökningssystem. Då blir bytet av kontaktperson smidigare.
Kontakta oss för detta: